Jouw missie:
- Je volgt vragen van klanten telefonisch en per e-mail op.
- Je begeleidt onze klanten, beantwoordt hun vragen en helpt hen met het oplossen van eventuele problemen.
- Je reageert op de commentaren op onze Social Media.
- Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en wijzigingen van de klantenbestellingen.
- Je ondersteunt ons marketingteam door de operationele opvolging van onze verkoopacties.
Jouw profiel:
- Je bent klantgericht en zorgt ervoor dat klanten zich altijd gehoord en begrepen voelen.
- Je hebt ervaring met klantencontact en je hebt een zeer goed gevoel voor communicatie.
- Je spreekt vloeiend Frans en Engels (geschreven/gesproken)
- Je hebt een rigoureuze manier van werken
- Je bent stressbestendig
Wat wij bieden:
- Voltijds 9 maanden contract voor bepaalde tijd (eventueel verlengbaar)
- Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en kortingen op onze producten
- Een geweldige kans om ervaring op te doen met klantenservice bij een snelgroeiende, gourmet retailer.
- Integratie in een enthousiast en ambitieus team.